Confirmare ANAF

Obțineți automat documentul de confirmare în mai puțin de 3 minute

Pentru a accesa pagina de obținere a documentului de confirmare aveți nevoie de un certificat emis de AlfaSign.

ACCESAȚI PAGINA DE OBȚINERE A CONFIRMĂRII PENTRU ANAF FOLOSIND CERTIFICATUL DIGITAL

Cum obții documentul de confirmare - pas cu pas

Pentru a obține documentul de confirmare, trebuie să urmați câțiva pași simpli.

Pașii necesari pentru accesarea paginii confirmare.alfasign.ro

1. Introduceți tokenul în portul USB

În cazul in care folositi un certificat in cloud:

Este necesar sa va autentificati in aplicatia de desktop AlfaCloud. 

Descarcă aplicația »

3. După apăsarea link-ului de mai jos, va apărea o fereastră cu certificatele instalate în computerul dumneavoastră

4. Selectați certificatul emis de AlfaSign și introduceți parola token-ului.

Pașii de obținere a documentului de confirmare

1. Descărcați documentul de confirmare precompletat (nesemnat)

2. Încărcați documentul de confirmare semnat de dumneavostră

3. Descărcați documentul de confirmare finalizat ce poate fi depus la ANAF

ACCESAȚI PAGINA DE OBȚINERE A CONFIRMĂRII PENTRU ANAF FOLOSIND CERTIFICATUL DIGITAL

De ce ai nevoie de documentul de confirmare pentru ANAF?

Pentru a putea folosi serviciul de depunere declarații online al ANAF și platforma SPV, utilizatorii de semnătură electronică trebuie să înregistreze certificatul digital trimițând pe portalul agenției un document de confirmare. Prin acest document, furnizorul atestă autenticitatea și validitatea certificatului digital emis în numele titularului.

Dacă nu ai cont pe platforma SPV, urmează pașii din acest ghid și vei înțelege exact în ce moment al procesului trebuie să obții documentul de confirmare.

Accesul în Spațiul Privat Virtual (SPV) și utilizarea serviciilor de contabilitate digitală sunt condiționate de acest document de confirmare. Cei care nu trimit documentul de confirmare la ANAF nu vor putea accesa SPV și depune declarații fiscale online. Așadar, confirmarea certificatului digital asociat semnăturii electronice este un pas esențial pentru e-Factura.

Este important ca utilizatorii ce semnează documentul de confirmare să folosească același certificat digital cu care semnează documentele în numele companiei.