Produse și servicii

Oferim o gamă cuprinzătoare de produse si servicii avansate, esențiale pentru asigurarea securității și autenticității documentelor digitale.

Semnatură pe Token

Kitul include un dispozitiv criptografic SafeNet E-token 5110 și un certificat digital calificat cu o durată de valabilitate aleasă de dumneavoastră. După primirea kitului și instalarea pachetelor de software necesare, veți putea semna electronic documentele imediat

Autentificarea și identificarea utilizatorului.
Integritatea documentelor.
Non-repudierea.
Confidențialitatea

Vezi oferta

Semnătura în Cloud

Certificatul digital calificat în Cloud funcționează prin stocarea certificatelor digitale pe servere securizate, eliminând necesitatea dispozitivelor fizice și făcând posibilă autentificarea de oriunde, doar cu acces la internet. Permite autentificarea și identificarea video fără costuri suplimentare.

Autentificarea și identificarea utilizatorului.
Integritatea documentelor.
Non-repudierea.
Confidențialitatea

Vezi oferta

Reînnoire certificat digital

Înlocuirea unui certificat digital calificat emis de AlfaTrust, ce se apropie de termenul de expirare, cu un nou certificat calificat ce va avea o durată de valabilitate nouă. Procedura presupune pașii detaliați necesari pentru a asigura continuitatea utilizării certificatului..

Autentificarea și identificarea utilizatorului.
Integritatea documentelor.
Non-repudierea.
Confidențialitatea

Vezi oferta

Sigiliu Electronic

Sigiliul electronic calificat este destinat entităților juridice și servește ca echivalent digital al ștampilei tradiționale. Aplicarea acestui sigiliu pe un document garantează autenticitatea și integritatea serviciilor oferite de dvs. către terți, fiind imposibil de copiat sau falsificat. Sigiliul este disponibil atât în Cloud, permițând accesul de oriunde și de pe orice dispozitiv, cât și pe un dispozitiv criptografic e-token.

Vezi oferta

Marcare Temporală

Începând cu 16 decembrie 2011, AlfaTrust Certification S.A. oferă, sub marca înregistrată AlfaStamp®, servicii de marcare temporală sub formă de pachete de servicii sau pe bază de abonament. Marca temporală asociază unui document electronic un set de informații care garantează că documentul a existat într-o anumită formă la un moment specific. Aceasta reprezintă o colecție de date electronice, unică pentru fiecare document.

Vezi oferta

Cere o ofertă personalizată

O cerere personalizată de ofertă implică furnizarea unor detalii specifice despre necesitățile și preferințele dumneavoastră, pentru a primi o soluție adaptată exact cerințelor dvs. Acest proces include specificarea tipului de servicii dorite, volumul estimat de documente care necesită semnătură electronică și marcare temporală, durata de valabilitate a certificatelor digitale și orice alte cerințe particulare.

Vezi oferta