Instrucțiuni instalare AlfaCloud

  1. Descarcati si instalati aplicatia AlfaCloud de aici.
  2. Rulati aplicatia cu drepturi de administrator.
  3. Urmariti pașii de instalare, inustrați în video-ul de mai sus, sau descărcati instructiunile in format PDF de aici.

Instrucțiuni utilizare aplicația AlfaCloud

Pentru a utiliza aplicația AlfaCloud, puteți urmări videoclipul de mai sus, descărca instrucțiunile de utilizare de aici, sau urmați acești pași:
  1. Deschideți aplicația AlfaCloud.
  2. Introduceți CNP-ul utilizatorului în câmpul corespunzător.
  3. Introduceți parola certificatului, aceeași folosită la obținerea certificatului digital.
  4. Apăsați pe Autentificare.
  5. Veți primi un cod prin SMS la numărul de telefon asociat.
  6. Introduceți codul în câmpul Cod SMS și apăsați Validează codul primit prin SMS.
  7. După validare, certificatul digital este încărcat în calculator.
  8. Dacă nu doriți să confirmați fiecare semnătură cu un cod SMS, selectați Yes.
  9. Apăsați Ascunde fereastra și puteți începe aplicarea semnăturilor pe documente.

Un exemplu bun de utilizare a aplicației AlfaCloud este autentificarea în SPV, pentru care specialiștii noștri v-au pregătit un alt ghid aici.

Instrucțiuni aplicare semnături cu certificatul AlfaCloud

Pentru a aplica semnătura digitală cu certificatul AlfaCloud, puteți să descarcati procedura de semnare de aici, sau urmați acești pași simpli:
  1. Asigurați-vă că aplicația AlfaCloud este deschisă.
  2. Deschideți documentul în Adobe Reader.
  3. Apăsați pe More Tools și selectați Certificates.
  4. Cu click stânga apăsat, trasați un chenar unde doriți să aplicați semnătura.
  5. Selectați semnătura și apăsați Continue.
  6. Apăsați Sign și salvați documentul cu un nume nou.

Astfel, documentul va fi semnat digital și gata pentru utilizare.

Instrucțiuni aplicare semnături în platforma online de semnare AlfaCloud

Procesul de aplicare semnături în platforma online este simplu și convenabil. Pentru a aplica semnături în platforma online de semnare AlfaCloud, urmați următorii pași:
  1. Accesați platforma de semnare online.
  2. Introduceți adresa de e-mail asociată contului.
  3. Introduceți parola certificatului cloud.
  4. Apăsați pe Login.
  5. Veți primi un cod OTP (One Time Password) prin SMS.
  6. Introduceți acest cod în căsuța corespunzătoare în maximum 60 de secunde.
  7. Apăsați pe Confirm.
  8. Apăsați pe Încarcă Documentul PDF.
  9. Selectați fișierul PDF pe care doriți să îl semnați și apăsați pe Open.
  10. Aplicați semnătura în porțiunea corespunzătoare a documentului printr-un simplu click. 
  11. Dacă nu ați aplicat semnătura corect, o puteți șterge apăsând pe butonul din dreapta chenarului. 
  12. Puteți aplica oricâte semnături este nevoie în documentul dvs (de exemplu, într-un contract cu mai multe pagini). 
  13. Apăsați pe butonul albastru Semnătura din partea de stânga jos a ecranului.
  14. Introduceți parola certificatului cloud pentru a confirma semnarea documentului și apăsați pe Confirm.
  15. Veți primi din nou un cod OTP prin SMS pe care trebuie să îl introduceți în căsuța corespunzătoare în maximum 60 de secunde. 
  16. Apăsați pe Confirm.
  17. Documentul semnat va fi descărcat automat în folderul dvs. Downloads sau Descărcări.
  18. Puteți deschide documentul în Adobe PDF Reader sau alt cititor PDF pentru a verifica semnătura.